torsdag den 24. oktober 2013

Gran-projekter...

Så har jeg været i gemmerne for, at får tjek på hvor mange ufærdige strikke- og hækleprojekter, jeg egentlig har gang i... Og af det jeg lige kunne finde (for der gemmer sig helt sikker et par stykker til, i en kurv, skab eller skuffe!) er der så 3 hækle- og 6 strikkeprojekter.
Først er der de hjemmestrikket strømper, hvor den stribet model er påbegyndt for en uges tid siden, da Mikkelmusen fortalte at han fryser om tæerne når han skal sov. Så det må der gøres noget ved, NU!

Der for er alle de andre ting sat på vent... Såsom det strikkede tørklæde i de blå/grønne/grå farver til mig, min stribet poncho i lillanuancer som nu har været undervejs de sidste 2½ år eller det lyse babytæppe til kusinen som nu er 3½ ;-) Eller det hæklede stribet (striber igen-igen...) tæppe til campingvognen, bedstemor-firkanterne som jeg ikke kan huske, hvad skal blive til, og 6-kanterne som skal blive til en sød piget sommertaske.
Og allerede nu kan jeg huske noget om nogle strikket dukkekjoler, et mange farvet bedstemor-firkanter tæppe, som må ligge og putte sig et sted i hytten!
Så god arbejdslyst, Fru Trippe ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar