fredag den 25. oktober 2013

Fredag :-)

Så er det endelig blevet fredag, og ikke bare en hvilken som helst fredag! I dag er nemlig afleveringsdag for den praktikvejledereksamensopgave, som jeg sammen med to andre har arbejdet på de sidste 14 dage... Men faktisk fik vi afleveret opgaven allerede i går, så dagen i dag er helt fri for gøremål af arbejdsmæssige karakter. Også er der jo tid til kreative projekter ;-) Så vil glæde familien med en gang kanelsnegle, det plejer at gøre lykke.

Ellers vil jeg gå rundt og glæde mig resten af dagen, mens jeg får tjek på en masse praktiske gøremål. For i morgen drager hele familien, inklusiv de to gravvovser, af sted til Jylland, nærmere betegnet til Esbjerg for, at besøge gode venner.
Men inden vi rammer vestkysten, skal jeg lige et smut på messe først sammen med kollegaerne fra SFOen, og jeg glæder som et lille barn. Det forgår i Fredericia, hvor der bliver holdt Danmarks største kreative messe, www.kreativedage.dk og der kan man helt sikker få, en masse nye ideer som bare MÅ prøves! Jeg har da også gemt mine fødselsdagspenge, i stedet for at købe de planlagte sko (vintersko er jo først rigtig nødvendig når sneen kommer ;-), så vil være meget forbavset, hvis jeg ikke står med et par poser fuld af "godter", når husbonden og ungerne henter mig til lukketid...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar