lørdag den 29. marts 2014

Fødselsdagslagkager

Jeg har lavet mange kage i min tid og det er blevet til mange billeder, længe før jeg begyndte at blogge. Så dem får i her:


Fødselsdagskage til lillekusinen.


Dragekage til Mikkel da han fyldte 8 år.


Spiderman på gammeldaws lagkage til Maltes børnefødselsdag, da han blev 6 år.


Og da familien kom til kaffe og kage...


Min egen ynglingslagkage som min mor i sin tid lærte mig at lave som stor pige. Den er med lyse bunde, bananer og råcreme, og bringer gode barndomsminder frem :-)

En kage som jeg lavede på bestilling. Og må have gjort det godt, for jeg er lige spurgt om jeg vil lave en igen ;-)

Magnus' lagkagebombe til familien, da han blev 11 år.

Så blev Onkel Thomas 40 år og skulle selvfølgelig have en "Mudderbads-kage", da han jo er svinebonde. Og jeg kender ingen som værdsætter en god lagkage mere end Onkel Thomas. Som han ofte har sagt, "Der er altid plads til et stykke lagkage" :-)

En skildpaddekage til Magnus' fødselsdagfest for alle drengene, da han blev 11.

Magnus med brombær/bananlagkagen til farmor, virkelig lækker...

Malte havde bestilt en gravhundkage da han blev 7 år.

Min gammeldaws lagkage med banan/hindbær og råcreme, pyntet med flødeskum og på toppen et marcipanlåg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar