lørdag den 29. marts 2014

Mini cupcakes og "dem der på pind"...

"Sådan en lille kage, er en kage til kun én mundfuld" sagde min store søn engang, og snuppede en af dem, jeg lige havde bagt. Og det må jeg sådan ser give ham ret i. En lille lækker haps, som ikke behøves at bides over... ;-)


Dem er det også blevet til en del af i tidens løb, så her kommer de:

Karamelkager med Bayliefrosting, et sikker til familiens pinsefrokost ;-)

Minicitronmåner med citronfrosting.

Honningkager med banansmørcreme. Fantastisk kombination som min mor altid lavede ved særlige lejligheder. De her var til en Halloween-fødselsdag, derfor er der sort og lilla drys på.

Chokoladekage med hjemmelavet flødebolle på toppen.

En vaniljekage med hindbærfrosting.

Et juletræ, som jeg bare lige skulle prøve at lave forbi jeg så et på nettet...

Så lavede vi popcakes af resterne af en chokoladekage og det var lige noget for Mikkel. De er overtrukket med Candy Ment chokolade, da det fås i mange forskellige farver.

Her er det store marsmellosh på pind og igen overtrukket med farvet chokolade. Et sikkert børneliv!

En chokoladekage som blev forvandlet til "dem der på pind" som Mikkel gik og drømte om...
Og det er jo skønt, når éns drømme bliver opfyldt ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar