onsdag den 26. marts 2014

Hækling

Jeg har længe ønsket at lære at hækle og nu har jeg endelig lært det! Altså, lært det til husbehov... For det er stadig noget af en udfordring, at skulle læse en hækleopskrift også omsætte det til noget der ligner noget... Det er også lidt svært at huske hvad der er luftmasker, kædemasker, fastmasker osv, men det kommer lidt efter.


Selve processen har jeg lært mig selv ved, at se videoer på nettet. Især på www.garnstudio.dk (de bliver også kaldt dropd), de har en masse forskellige videoer, gode tips og tricks samt en masse opskrifter på alle mulige ting, være sig på tæpper, tøjdyr, pynteting, tøj osv.

Jeg har investeret i to hækle bøger til hjælp og inspiration som er lette at gå til.

Og jeg har allerede en meter lang "too-do-liste, for hver gang jeg ser noget nyt og spændende kribler det i fingrene for at lave det ... ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar